• 210-2896892
  • gdaspete@aspete.gr
  • Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Κεντρικό Κτίριο, Παλιά Βιβλιοθήκη
Πρακτική Άσκηση
Monitoring Customer Experience

Monitoring Customer Experience

Customer Experience Transformation & Data Strategy – Customer Journeys Experience Trainee

  1. Διαχείριση admin page της εταιρικής εφαρμογής COSMOTE CEO App που χρησιμοποιούν οι CX Ambassadors
  2. Δημιουργία ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση της εμπειρίας των digital customer journeys (COSMOTE & WHAT’S UP app)
  3. Δημιουργία ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση της εμπειρίας χρήσης νέων προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ (σχεδιασμός και friendly user tests)
  4. Ενημέρωση μηνιαίων reports για την παρακολούθηση της συμμετοχής των CX Ambassadors
  5. Εξαγωγή reports αποτελεσμάτων των friendly user tests, υπολογισμός KPIs (satisfaction, effort, NPS) & ομαδοποίηση ανοιχτών ερωτήσεων (κρίσιμα θέματα / ιδέες για βελτίωση)
  6. Επικοινωνία με τους CX Ambassadors αναφορικά με τις δράσεις που συμμετέχουν για την εμπειρία πελάτη.
  7. Συνεργασία με τα υπόλοιπα στελέχη του τμήματος για το co-ordination των CX Ambassadors

Απαιτούμενα Προσόντα

  • Background σε Marketing, Communication, Engineering, Σχεδίαση ή Ανάπτυξη προϊόντων, Πληροφορική, Σχεδίαση ή Ανάπτυξη συστημάτων
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση με τη χρήση H/Y & Microsoft Office tool (Excel, word, ppt)
  • Εμπειρία σε Social media mgt

Επιθυμητά Προσόντα

  • Ενσυναίσθηση, πελατοκεντρική σκέψη
  • Δημιουργικότητα
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Καλή επικοινωνιακή ικανότητα
  • Project management skills

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *