Παρακολουθεί τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και ενημερώνει αντιστοίχως για τυχόν παραλήψεις, διασφαλίζοντας τη σωστή εικόνα και παρουσίας τους στο online περιβάλλον
Επικοινωνεί με τις επιμέρους ομάδες για την ομαλή επίλυση προβλημάτων, π.χ. : λανθασμένο περιεχόμενο προϊόντων, λανθασμένες τιμές, διαθεσιμότητα προϊόντων, κλπ
Δημιουργεί και ελέγχει listings/links/short links που συμμετέχουν σε καμπάνιες
Συλλέγει και διαχειρίζεται ερωτήματα – αιτήματα που αφορούν σε προσφορές και χορηγίες
Required Skills & Qualifications
Πτυχίο Πληροφορικής/Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ή / και Marketing