
Παρουσίαση του Προγράμματος Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Εκδήλωση του Δήμου Καλλιθέας
Previous
Next
Ο Δήμος Καλλιθέας διοργάνωσε ένα τριήμερο Σεμινάριο Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο τριήμερο 19 – 21 Οκτωβρίου 2022. Σ’ αυτό, τα Πανεπιστήμια της Αττικής παρουσίασαν τα Προγράμματα Σπουδών τους σε μαθητές του Λυκείου που πρόκειται να δώσουν Πανελλήνιες για κάποια Σχολή στην Ανώτατη Εκπαίδευση
Η ΑΣΠΑΙΤΕ συμμετείχε στην Εκδήλωση με το Γραφείο Διασύνδεσης που παρουσιάσαμε το Πρόγραμμα Σπουδών της Σχολής στα παιδιά των Λυκείων της Καλλιθέας και τις οικογένειες τους,
Η Εκδήλωση ήταν μία αφορμή για να εξετάσουμε και να παρουσιάσουμε το πρόγραμμα Σπουδών της Σχολής στο καινούργιο πλαίσιο που διαμορφώνεται στην αγορά και την Εκπαίδευση. Το Πρόγραμμα Σπουδών, ακόμα και ο τρόπος της Εκπαίδευσης αλλάζουν με την εξέλιξη της Επιστήμης και της Τεχνολογίας. Όμως, ταυτόχρονα, αλλάζουν και οι ανάγκες της αγοράς.
Σ’ ένα καινούργιο σκηνικό που, σε μεγάλο βαθμό, διαμορφώνεται από τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αυτοματοποίηση, ο τρόπος λειτουργίας της Βιομηχανίας και των επιχειρήσεων αλλάζει. Καινούργιες δυνατότητες, καινούργια προβλήματα και προκλήσεις επιβάλλουν διαφορετική προσέγγιση και τρόπο σκέψης.
Από την παλιά αντίληψη πως η εκπαίδευση ενός μηχανικού, κυρίως, είναι μαθηματικά, η αγορά υιοθετεί ένα καινούργιο πρότυπο δεξιοτήτων που συμπυκνώνεται στο τετράπτυχo κριτική σκέψη – δημιουργικότητα – επικοινωνία – συνεργασία.
Η έμφαση σε δεξιότητες παρά εξειδικευμένη και προχωρημένη μαθηματική γνώση αλλάζει και τον επίκεντρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η ΑΣΠΑΙΤΕ χάρη στην βαθιά Παιδαγωγική προσέγγιση στο Πρόγραμμα Σπουδών της, έχει τον χαρακτήρα της σύγχρονης εκπαίδευσης. Γιατί, τα μαθήματα, στη παράδοση της Σχολής. μέσα από την Παιδαγωγική μέθοδο και στη βάση κλασσικών και σύγχρονων θεωριών μάθησης, εστιάζουν και στοχεύουν ν’ αναπτύξουν κριτική ικανότητα, δημιουργικότητα, επικοινωνία, πάρα όγκο γνώσης.
Στη παρουσίαση του Προγράμματος Σπουδών της Σχολής στο τριήμερο Σεμινάριο του Δήμου Καλλιθέας, αναπτύξαμε το εκπαιδευτικό μοντέλο των σποδών στη Σχολή. Τους στόχους αυτού του μοντέλου εκπαίδευσης που συμπυκνώνονται στο τετράπτυχο κριτική ικανότητα – δημιουργικότητα – επικοινωνία – συνεργασία. Τον τρόπο που επιχειρεί αυτούς τους στόχους μέσα από το Παιδαγωγικό χαρακτήρα των σπουδών, στην παράδοση της Σχολής.