Technical Support Engineer στην estarta
Η Εταιρία
Η Estarta είναι μία διεθνής εταιρία Δικτύων και Τεχνολογίας Πληροφορικής (IT). Εξειδικεύεται σε καινοτόμες λύσεις δικτύων που επιτρέπουν την αποδοτική λειτουργία και διασφαλίζουν την ασφάλεια του δικτύου των εταιρικών πελατών της.
Η Πρόσφατη Ιστορία
Τα κεντρικά Γραφεία και η έδρα της εταιρίας είναι στην πρωτεύουσα της Ιορδανίας, το Αμμάν. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει τις δραστηριότητες σε πολλές χώρες του κόσμου, ξεκινώντας από την Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Πιο πρόσφατα, έχει επεκταθεί στην Ευρώπη με καινούργια παραρτήματα σε Αθήνα, Κάιρο, Βουκουρέστι, Λισαβώνα. Απασχολεί 1500 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο.
Δείτε την παρουσίαση της Εταιρίας, τις αξίες, την κουλτούρα εργασίας, τις λύσεις που αναπτύσσει και υπηρεσίες που προσφέρει στα δίκτυα, στο αναλυτικό άρθρο – παρουσίαση της estarta στην ιστοσελίδα μας.
Η Κουλτούρα Εργασίας στην Estarta: Τι Μπορεί Να Περιμένει Ένας Νέος Εργαζόμενος
Θα πρέπει να μοιράζεται το πάθος των συναδέλφων του στην εταιρία για τα δίκτυα, την τεχνολογία δικτύων, ν’ αναζητά καινούργιες ιδέες και να επιδιώκει την συνεργασία και την συνεχή βελτίωση. Τότε, μπαίνει σ’ ένα αληθινά φιλικό περιβάλλον, όπου θα βρει υποστήριξη και συνεργασία, για να πετύχει τόσο τους προσωπικούς επαγγελματικούς τους στόχους, όσο και να συμβάλλει με την δική του δουλειά στο συλλογικό στόχο της εταιρίας.
Αρμοδιότητες - Καθήκοντα
- Handling and driving to resolution the inbound requests coming through different channels (phone, chat, email / web) and on different platforms
- Troubleshooting skills and all available resources
- Training, educating and guiding the customer on all supported applications as per customer’s requirements
- Preparing the needed documentation
- Working with internal/external stakeholders/organizations
- Understanding and communicating the details of invoices, understanding billing cycles, credits / refunds and cancellations
- Any other tasks assigned by the direct supervisor/ manager
Απαιτούμενα Προσόντα
- College degree in IT related field or Modern Languages
- 0-4 years of experience in customer support environment
- Basic technical skills/ knowledge, and a grasp of networking
- Excellent written & verbal communication skills in English
- Ability to handle stressful situations
- Results oriented
- Problem solving and documentation skills
- Interpersonal skills
- Organization and time management skills
Κάντε Αίτηση
Κάντε την Αίτηση για την θέση, μέσα από τον παρακάτω σύνδεσμο στο LinkedIn:
Technical Support Engineer Estarta
Υπάρχουν περισσότερες από μία θέσεις να καλυφθούν σ’ αυτό το αντικείμενο. Γι’ αυτό, αν σας ενδιαφέρει η θέση, κάντε Αίτηση.